Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

BRZEZINA

Pałac
w Brzezinie

Pałac w Brzezinie
Lokalizacja: (DSR) woj. dolnośląskie, pow. średzki, gmina Miękinia

Pałac w Brzezinie – wybudowany w XVIII w. Pałac przebudowany w 1910 r. jest częścią zespołu pałacowego, w skład którego wchodzą jeszcze: ruina dworu obronnego - zamku z XVI wieku; oficyna z aneksem mieszkalnym z XIX w., 1920 r. oraz park z ogrodami użytkowymi i podwórzem. W Pałacu prowadzony jest hotel z centrum odnowy biologicznej, restauracją i usługami konferencyjno-bankietowymi.

Więcej opisu na: wikipedia.pl









































oranżeria












Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2019
Ilość zdjęć: 69