Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

KRZEPICE

Pałac
w Krzepicach

Pałac w Krzepicach
Lokalizacja: (SKL) woj. śląskie, pow. kłobucki, gmina Krzepice

Pałac w Krzepicach został zbudowany w pierwszej połowie XIX w. i przebudowany na pocz. XX w. W 1945 roku doznał częściowych uszkodzeń. Został odremontowany w 1960 roku. Obecnie w pałacu mieści się ośrodek "Pałac Krzepice", w którym organizowane są imprezy okolicznościowe. Budynek wybudowano w stylu klasycystycznym. Został wzniesiony na planie prostokąta, trzytraktowy, dwukondygnacjowy, nakryty dachem dwuspadowym z naczółkami. Wejście główne akcentuje kolumnada z balkonem i niewielki trójkątny przyczółek. Pałac otacza park z drugiej połowy XIX w.

Więcej na: polskiezabytki.pl






















Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2018
Ilość zdjęć: 21