Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ZASTRUŻE

http://majkad.blogspot.com/2010/09/zastrurze.htmlPałac
w Zastrużu

Pałac w Zastrużu
Lokalizacja: (DSW) woj. dolnośląskie, pow. świdnicki, gmina Żarów

Pałac z 2 poł. XVI w., przebudowany na pocz. XX w.
Budynek renesansowo-barokowy w ruinie. Zachowana renesansowa elewacja z niesymetrycznie umieszczonymi oknami w kamiennych obramieniach, gzymsy między kondygnacyjne, pilastry, resztki portalu i dekoracji. Skrzydło zachodnie stanowi kaplica z 1671 roku o barokowym wnętrzu (zachowana w dobrym stanie), natomiast sam pałac zdewastowany po wojnie, w ruinie.

Źródło: polskiezabytki.pl










































































Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 86