Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WIELOGŁOWY

Pałac
w Wielogłowach

Pałac w Wielogłowach
Lokalizacja: (GSL) woj. pomorskie, pow. słupski, gmina Damnica

Eklektyczny pałac w Wielogłowach został zbudowany w 1887 roku dla rodziny Kellermannów. W 1910 roku założenie zostało przebudowane.
Jest to piętrowa, podpiwniczona budowla, wzniesiona na planie prostokąta, nakryta czterospadowym dachem piętrowy, z czterokondygnacyjną wieżą. Do jednego z boków rezydencji dostawiono wysoką, czterokondygnacyjną, kwadratową wieżę, nakrytą czterospadowym, łamanym daszkiem. Wokół pałacu rozciąga się niewielki park oraz kompleks budynków folwarcznych.
Po wojnie pałac był siedzibą miejscowego PGR-u. Obecnie zadbany obiekt znajduje się w rękach kilku lokatorów

Więcej na: zamki.rotmanka.com












Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2017
Ilość zdjęć: 10