Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

GRAZYMY

http://majkad.blogspot.com/2010/10/grazymy.html
Paląc
w Grazymach

Pałac w Grazymach
Lokalizacja: (NOL) woj. warmińsko-mazurskie, pow. olsztyński, gmina Gietrzwałd

Pałac z XVIII wieku, po pożarze odbudowany w 1924 roku w stylu neobarokowym z wykorzystaniem murów wcześniejszej budowli z 1794 roku. Obiekt został zbudowany na planie prostokąta i nakryty mansardowym dachem. Budynek posiada dwa boczne ryzality, pomiędzy którymi od frontu znajduje się płytszy ryzalit zwieńczony trójkątnym szczytem. Rezydencja otoczona jest parkiem krajobrazowym. Zachowało się także całe założenie folwarczne z pierwszej połowy XIX wieku.

Więcej opisu na: wikipedia.pl





Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2016
Ilość zdjęć: 4