Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WŁOCŁAWEK 4

http://majkad.blogspot.com/2010/10/wocawek-4.htmlPałac
Kohna
we Włocławku

Pałac Kohna we Włocławku
Lokalizacja: (CW) woj. kujawsko-pomorskie, pow. miasto na pr. powiatu, gmina  -

Dawny Pałac Kohna [1881-1884], eklektyczny przy ulicy Kościuszki [Żelazna], obecnie Urząd Miasta - Wydział Komunikacji i Urząd Stanu Cywilnego. Kamienica wybudowana przez włocławskiego fabrykanta, piętrowa, z balkonami o ozdobnych żeliwnych balustradach i z dachem mansardowym. Wewnątrz okazała klatka schodowa, na piętrze reprezentacyjne sale, zdobione dekoracją sztukatorską, obecnie sala ślubów.

Źródło: knh.wwi.pl







Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2016
Ilość zdjęć: 7