Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

TRZĘSACZ

http://majkad.blogspot.com/2010/10/trzesacz.htmlPałac
w Trzęsaczu

Pałac w Trzęsaczu
Lokalizacja: (ZGY) woj. zachodniopomorskie, pow. gryficki, gmina Rewal

We wsi znajduje się piętrowy pałac z XIX wieku zbudowany najprawdopodobniej na fundamentach dawnego dworu, który spłonął w 1604 roku. Nowy pałac powstał najprawdopodobniej w XVII wieku, a obecny budynek powstał na zasadzie rozbudowy w XIX wieku o dodatkowe skrzydło. Jest to budynek z trzema wysuniętymi ryzalitami, bez wyraźnych cech stylowych, kryty dachem dwuspadowym. Historyczne wyposażenie wnętrza się nie zachowało. Obiekt jest obecnie wyremontowany i funkcjonuje jako hotel oraz ośrodek jeździecki.
W sąsiedztwie pałacu znajdują się zabudowania gospodarcze oraz park dworski z XVIII wieku z bogatym starodrzewem złożonym m.in. z jaworu zrośniętego z lipą, buku purpurowego, cyprysików oraz grabów.
Obiekt dostępny.


Więcej na: encyklopedia.szczecin.pl


























































Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 64