Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

TRĄBKI

http://majkad.blogspot.com/2010/10/trabki.htmlPałac
w Trąbkach

Pałac w Trąbkach
Lokalizacja: (ZST) woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki, gmina Marianowo

W Trąbkach wznosi się pałac w stylu neobarokowym z drugiej połowy XIX wieku, (obecnie własność prywatna). Od strony drogi przed dworem usytuowany jest reprezentacyjny dziedziniec. Za dworem istnieje niewielki park, obecnie w znacznym stopniu zniszczony. Dwa dziedzińce gospodarcze z zabudowaniami z początku XX położone są nieopodal pałacu, wzdłuż wiejskiej drogi. Przy przejeździe kolejowym znajduje się sklep spożywczo-przemysłowy. Największym zakładem w miejscowości jest cegielnia.

Żródło: marianowo.pl












Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 14