Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

JELENIA GÓRA - SOBIESZÓW

Zamek Chojnik w Jeleniej Górze - Sobieszów
Lokalizacja: (DJ) woj. dolnośląskie, pow. miejski

Zamek usytuowany nieopodal Jeleniej Góry-Sobieszowa, na szczycie góry Chojnik w Karkonoszach. Góra ta wznosi się na wysokość 627 metrów n.p.m., a od jej południowo-wschodniej strony znajduje się 150-metrowe urwisko opadające do tzw. Piekielnej Doliny. Warownia znajduje się na terenie rezerwatu przyrody, który jest eksklawą Karkonowskiego Parku narodowego.

Więcej na: chojnik.pl oraz zamek-chojnik.cba.pl

 




Droga na zamek



































Ruiny Zamku Chojnik





















































































































































Widoki z zamku



































Widok na Zamek Chojnik z daleka












Umieszczone zdjęcia wykonano: maj 2011, październik 2017
Ilość zdjęć: 294