Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

STARGARD 2

http://majkad.blogspot.com/2010/10/stargard-szczecinski-2.htmlPałac
MDK
w Stargardzie

Pałac MDK w Stargardzie (daw. Stargard Szczeciński)
Lokalizacja: (ZST) woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki, gmina Stargard (daw. Stargard Szczeciński)

Pałac jest największa i najbardziej okazała rezydencja znajdująca się w Stargardzie, budowlą dwukondygnacyjną zbudowaną w 1926 w stylu neorenesansowym jako własność rodziny Karowów. Willa została zaprojektowana i zbudowana dla ówczesnego właściciela Nowego Wielkiego Młyna, Gustawa Karowa. Od strony podwórza znajdują się trzy tarasy balkonowe, z czego jeden znajdujący się na parterze zwieńczony został schodami. Pałac uważany jest za najpiękniejszy obiekt rezydencjonalny w mieście. Budynek ocalał w czasie II wojny światowej w stanie nienaruszonym.
Od 1964 w willi mieści się Młodzieżowy Dom Kultury w Stargardzie Szczecińskim.
  
Więcej na: wikipedia.pl












Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 18