Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WROCŁAW 08


Pałac
pod Złotą Muszlą
we Wrocławiu

Pałac pod Złotą Muszlą we Wrocławiu
Lokalizacja: woj. dolnośląskie, Wrocław, ul. Wita Stwosza 33-35

Barokowy pałac książąt wirtembersko-oleśnickich z XVII wieku, a od 1706 pałac Kospothów. Schlesischer Bankverein (Śląskie Towarzystwo Bankowe) wykupiła budynek w 1869 roku i po kilku rozbudowach pałac zniknął ostatecznie z posesji w 1906 mwp
Obecnie znajduje się tutaj PKO Bank Polski - 1 Oddział we Wrocławiu.
  
Żródło: dolny-slask.org.pl





Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 4