Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

GĄSKI

Pałac
w Gąskach

Pałac w Gąskach
Lokalizacja: (ZKO) woj. zachodniopomorskie, pow. koszaliński, gmina Mielno

Pałac Morski, zbudowany w drugiej połowie XIX wieku, położony w nadmorskiej miejscowości letniskowej Gąski, znajdującej się pomiędzy Mielnem, a Ustroniem Morskim, w niedalekiej odległości od Koszalina. Gąski to również urocze kąpielisko leżące na zachodnim krańcu Wybrzeża Słowińskiego, sławiące się drugą co do wielkości w kraju Latarnią Morską.















































Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2017
Ilość zdjęć: 30