Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

KUNICE

http://majkad.blogspot.com/2015/09/kunice.htmlPałac
w Kunicach

Pałac w Kunicach
Lokalizacja: (DLE) woj. dolnośląskie, pow. legnicki, gmina Kunice

Obiekt w Kunicach (często nazywany dworem) zbudowany został w XVII wieku, następnie przebudowany w wieku XVIII i XIX. Jest to budynek wzniesiony na rzucie prostokąta, podpiwniczony, nakryty dachem mansardowym z naczółkami, pokryty dachówką ceramiczną. W pałacu zachowała się stolarka okienna i drzwiowa oraz kominek z piaskowca z 1558 roku w piwnicy. Po wojnie przejęty przez PGR'y. Obecnie pałac czeka na swoją drugą szansę.
Więcej na: wikipedia.pl





















Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2015
Ilość zdjęć: 20