Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

MORAWA

Pałac
w Morawie

Pałac w Morawie
Lokalizacja: (DSW) woj. dolnośląskie, pow. świdnicki, gmina Strzegom

Został wybudowany w latach szcześćdziesiątych XIX wieku przez Eduarda von Kramsta.
Pałac jest trójkondygnacyjny, nakryty dachem dwuspadowym. Założenie jest murowane głównie z cegły i powstało na planie rzutu prostokąta. Od strony wschodniej znajduje się czworoboczna wieża.
W pałacyku mieści się przedszkole, a całością zarządza Fundacja św. Jadwigi z Morawy.

Więcej na:http://dolnyslask.org/palace/obiekty/morawa/


Jesień


































Wiosna

 



















































































Park i ogród























Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013; wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 161