Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

GOSTKOWO

Pałac
w Gostkowie

Pałac w Gostkowie
Lokalizacja: (GBY) woj. pomorskie, pow. bytowski, gmina Bytów

We wsi, dawniej znanej jako Pilzen, przy głównej drodze znajduje się XVIII - wieczny pałac powstały z inicjatywy rodziny von Czettritzów. Niegdyś mieściła się w nim szkoła, dzisiaj zabytek jest budynkiem mieszkalnym.
Założenie posiada dwie kondygnacje i powstało na planie prostokąta. Kryte jest dachem mansardowym z lukarnami. Na jednej z elewacji zachowała się tarcza herbowa rodziny von Reichenbach - Goschütz - jednych z właścicieli majątku w Boleścinie.

Źródło opisu: bytow.com.pl
















Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2013
Ilość zdjęć: 17