Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ZBORÓW

Pałac
w Zborowie

Pałac w Zborowie
Lokalizacja: woj. świętokrzyskie, pow. buski, gmina Solec-Zdrój

Zespół pałacowy obejmuje pałac z XVI w., gruntownie przebudowany w 1803 r. w stylu klasycystycznym. Pozostałości pierwotnego dworu zachowały się w przyziemiu i częściowo na parterze. Ogrodzenie wraz z bramą wjazdową pochodzi z XIX w. W skład zespołu wchodzi także gorzelnia z XVIII w., spichlerz z XVIII w. oraz park z XIX w. Nie tak dawno w pałacu mieścił się Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ale obecnie jest opuszczony i zaczyna popadać w ruinę.











Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2011
Ilość zdjęć: 10