Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

RACHÓW

http://majkad.blogspot.com/2010/10/rachow.html
Pałac
w Rachowie

Pałac w Rachowie
Lokalizacja: (DSR) woj. dolnośląskie, pow. średzki, gmina Malczyce

Pałac został wybudowany w latach 40 XIX w. Został zmodernizowany w początku XX w.. Budowla jest w stylu eklektycznym, czworoboczna, piętrowa, nakryta dachem czterospadowym z lukarną nad elewacją frontową. Narożniki ozdobione są boniowaniem. Posiadłość jest ogrodzona bez dostępu dla postronnych. Przy wejściu do budynku jest umieszczona tablica z napisem "FUNDACJA HENRICIANUM".
















Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 15