Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

JEDLINA ZDRÓJ 1

Pałac
w Jedlinie Zdrój

Pałac w Jedlinie Zdrój 
Lokalizacja: (DB) woj. dolnośląskie, pow. wałbrzyski, gmina miejska, Jedlina Zdrój, ul. Noworudzka 13-17

Majątek ziemski w Jedlince przed wojną - zbudowany w 1800 r. Zespół pałacowo-przemysłowy, w którym dawniej funkcjonowała przędzalnia/tkalnia. Po wojnie w bocznych budynkach była tkalnia, gdzie robiono flanele i płótno żaglowe. Obecnie obiekt jest budynkiem mieszkalnym z adresem przy ul. Noworudzkiej 13-17 w Jedlinie-Zdroju.
Brak więcej informacji w sieci na temat tego zespołu pałacowo-przemysłowego.














Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 14