Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

MALCZKOWO

Pałac
w Malczkowie

Pałac w Malczkowie
Lokalizacja: (GSL) woj. pomorskie, powiat słupski, gmina Potęgowo

Eklektyczny pałac w Malczkowie pochodzi 1868 r. a park z 2 poł. XIX w. Został ufundowany prawdopodobnie przez rodzinę Grumbkow, a włączany do wiana zmieniał właścicieli przez małżeństwa (kolejno rody Podewils i Bonin). Ostatnim właściciele przed II wojną światową był nabywca - ród Beyer. Po wojnie należał do lokalnego PGR, dziś pełni funkcje mieszkaniowe. Budynek jest w całości murowany, na planie litery L, dwupiętrowy, otoczony parkiem krajobrazowym. Korpus główny, poprzedzony zabudowanym gankiem z tarasem, nakryto dachem dwuspadowym, natomiast skrzydło dachem łamanym z facjatami. Do korpusu dostawiono z boku wieloboczny ryzalit zwieńczony tarasem a w elewacji tylnej kryty ganek również zwieńczony tarasem
















Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2017

Ilość zdjęć: 14