Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

KOSZEWKO

http://majkad.blogspot.com/2010/10/koszewko.htmlPałac
w Koszewku

Pałac w Koszewku
Lokalizacja: (ZST) woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki, gmina Stargard Szczeciński

Pałac w Koszewku to neorenesansowy budowla zlokalizowana we wschodniej części wsi Koszewko.Obiekt został zbudowany w XIX wieku, ale przeszedł gruntowną przebudowę w 1922. Wtedy to dobudowano kwadratową wieżę narożną o bogatych zdobieniach. Pałac otoczony jest parkiem krajobrazowym o powierzchni 7,6 hektara, pochodzącym z XVIII wieku. Znajdują się w nim pomnikowe okazy drzew: buk, dwa jesiony i cztery lipy drobnolistne. Okazała jest aleja kasztanowców z lat 30. XX wieku. Po 1945 dawnym majątkiem zarządzał PGR.

Źródło: wikipedia.pl






























Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 32