Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

GOWORÓW

http://majkad.blogspot.com/2010/10/goworow.htmlPałac
w Goworowie

Pałac w Goworowie
Lokalizacja: (DKL) woj. dolnośląskie, pow. kłodzki, gmina Międzylesie

Pałac w Goworowie wybudowany został przez radcę Ludwiga w 1785 r.
Pałac 1905 roku został przejęty przez rodzinę Althannów. W 1930 r. działała tam szkoła policji, a po 1945 r. stanowił dom leczniczo-wypoczynkowy ZNP, następnie prewentorium dziecięce. Obecnie znajduje się w remoncie. Obiekt jest częścią zespołu pałacowego z XVIII-XIX w., w skład którego wchodzi jeszcze park.
Budynek późnobarokowy, założony na rzucie prostokąta, trzytraktowy, dwukondygnacjowy, nakryty dachem łamanym. Część wnętrz parteru zachowała sklepienia kolebkowe. Elewacje dzielone pilastrami.

Źródło opisu: wikipedia.pl































Umieszczone zdjęcia wykonano: październik 2016
Ilość zdjęć: 31