Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

LIGOTA POLSKA

http://majkad.blogspot.com/2010/10/ligota-polska.html
Pałac
w Ligocie Polskiej

Pałac w Ligocie Polskiej
Lokalizacja: (DOL) woj. dolnośląskie, pow. oleśnicki, gmina Oleśnica

W 1647 roku miejscowość była własnością i gniazdem rodziny Bojanowskich, którzy posiadłość utrzymali do XVIII w. W 1785 we wsi funkcjonowały 3 folwarki i młyn wodny, natomiast w 1876 roku wieś została podzielona na Dolną i Górną Ligotę. W obrębie folwarku w Ligocie Dolnej funkcjonowała do dziś zachowana gorzelnia, północną część wsi zajmuje zespół pałacowy (ok. XIX w. początek XX), obecnie własność prywatna, oraz park w układzie swobodnym. 

Więcej na: olesnica.wroc.pl/pliki/aktualnosci

Niestety nie jestem w stanie znaleźć więcej jakichkolwiek informacji w sieci na tema tego pałacu. Jakby ktoś posiadał jakąś wiedzę o tym pałacu lub znał źródło, z którego można by skorzystać to gorąco proszę o taką informację na mój adres e-mailowy, za co z góry dziękuję.
















Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2014
Ilość zdjęć: 15