Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

GRANICA

Pałac
w Granicy

Pałac w Granicy
Lokalizacja: (DSW) woj. dolnośląski, pow. świdnicki, gmina Strzegom

We wsi Granica, nieopodal Strzegomia znajduje się stary pałac. Jest on z 1908 roku (data nad wejściem). Jest to założenie dwukondygnacjowe, zbudowane na planie czworoboku z niewielką wieżyczką w północno - wschodnim narożniku. Pałac kryty jest dachem czterospadowym łamanym. Wokół stoją ogromne zabudowania gospodarcze. Dookoła rozciąga się piękny park z niewielkim stawem. Obiekt jest własnością prywatną.  Obecnie remontowany. Przedtem była w nim szkoła i spółdzielnia. Jest niedostępny dla turystów.












Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 12