Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

BORZYGNIEW

http://majkad.blogspot.com/2010/11/borzygniew.htmlPałac
w Borzygniewie

Pałac w Borzygniewie
Lokalizacja: (DWR) woj. dolnośląskie, pow. wrocławski, gmina Mietków

Pałac w ruinie z XVII w., położony na wzgórzu na wschód od kościoła. Zbudowany przez Krzysztofa von Mühlheim und Domanze. Murowany z kamienia i cegły, tynkowany, manierystyczny. Spalony przez Sowietów w 1945 r. W 2012 r. zachowane tylko mury kapitalne i inskrypcja fundacyjna z datą 1613 w portalu wejściowym.

Źródło opisu: wikipedia.pl





































Folwark










We wsi Borzygniew znajduje się wczesnogotycki kościół pw. św. Barbary, wzniesiony w końcu XIII lub pocz. XIV wieku. Zbudowany został z cegły i z kamienia. Był przebudowywany w stylu neogotyckim na pocz. XX w. Jego wieża została odbudowana w XX w. w stylu barokowym. 




Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 48