Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

BOGDAŃCZOWICE

http://majkad.blogspot.com/2010/10/bogdanczowice.html
Pałac
w Bogdańczowicach

Pałac w Bogdańczowicach
Lokalizacja: (OKL) woj. opolskie, pow. kluczborski, gmina Kluczbork

Pałac w Bogdańczowicach - dawna siedziba właścicieli majątku Wuttendorrf. Obiekt wybodowano w stylu klasycystycznym. Po 1945 r., w pałacu znajdowały się biura miejscowego PGR-u.
W latach 90 XX w., obok pałacu zbudowano nową siedzibę Zespołu Szkół Rolniczych im. ks. Jana Dzierżona. A w dawnym pałacu urządzono szkolny internat, który pełni tę funkcje do dzisiaj. Pałac otacza zabytkowy park podworski. 
















































Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 53