Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

KAMIENIEC (pow. kłodzki)

http://majkad.blogspot.com/2010/10/kamieniec-pow-kodzki.htmlPałac
w Kamieńcu k. Kłodzka

Pałac w Kamieńcu k. Kłodzka
Lokalizacja: (DKL) woj. dolnośląskie, pow. kłodzki, gmina Kłodzko

Pałac w Kamieńcu (niem. Schloss Kamnitz) – wybudowany w 1780 r. w Kamieńcu przez hr. von Hartiga, właściciela wsi od 1747 r. Obecnie pełni funkcję hotelu z możliwością zwiedzenia całego obiektu.
Obecnie istniejący obiekt rozpoczęto budować w 1780 r., na co wskazuje kamień węgielny pod jednym z jego narożników. Około 1883 r. pałac został rozbudowany na polecenie Artura von Seherr-Thossa o nowe eklektyczne skrzydło z portalem z rodowym kartuszem herbowym nad wejściem oraz wykusz wieżowy z hełmem. Po 2008 r. zrujnowany obiekt kupiły osoby prywatne i rozpoczęły jego remont.
Przy obiekcie znajdują się: piękny ogród krajobrazowy, herbaciarnia, zabudowania folwarczne pochodzące z początków XIX w., między innymi: stajnia.

Źródło: wikipedia.pl
Więcej na: palackamieniec.pl
 








































































Zabudowania folwarczne i park


















































Umieszczone zdjęcia wykonano: październik 2015
Ilość zdjęć: 147