Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

CZARNY BÓR

Pałac
w Czarnym Borze


Pałac w Czarnym Borze
Lokalizacja: (DB) woj. dolnośląskie, pow. wałbrzyski, gmina Czarny Bór

Piękny, barokowy pałac w Czarnym Borze pochodzi z połowy XVIII wieku. W XIX w. został gruntownie odremontowany, później restaurowany w 1963 r.
Dwutraktowe założenie powstało na planie rzutu prostokąta, jest dwukondygnacjowe i kryte dachem czterospadowym z lukarnami. Elewacje dzielone są pilastrami, na elewacji frontowej znajdują się kolumny podtrzymujące gzyms. Obiekt wraz w przylegającym ogrodem jest zadbany i mieści się w nim Zakład Leczenia Odwykowego.

Więcej opisu na: dolnyslask.pl

















Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 16