Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

BOŻKÓW

Pałac
w Bożkowie

Pałac w Bożkowie
Lokalizacja: (DKL) woj. dolnośląskie, pow. kłodzki, gmina Nowa Ruda

Zabytkowy pałac z XVI wieku wzniesiony przez Hrabiego von Magnis we wsi Bożków. (...)Pałac w obecnym kształcie powstał w latach 1787-91 z przebudowy wcześniejszej budowli z fundacji Aleksandra von Magnis. Jest to obecnie rezydencja barokowo-klasycystyczna z potężną wieżą od strony północno-wschodniej oraz drugą, mniejszą od strony północno-zachodniej. Założenie posiada trzy kondygnacje i zbudowane jest na planie nieregularnym. (...)

Więcej opisu na: wikipedia.pl


























































































































Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 162