Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ŚCIĘGNICA

Pałac w Ścięgnicy
Lokalizacja: (GSL) woj. pomorskie, pow. słupski, gmina Damnica

Pałac wybudował w latach 1880 - 1890 Joachim von Boehn. Cześć rezydencjonalna stanowi najbardziej na południe wysunięty element zespołu. Pałac usytuowany jest w południowej części wsi Ścięgnica, w centrum zabytkowego parku, przylegającego do łąk i lasów. Budynek pałacu jest dwukondygnacyjny, podpiwniczony i przykryty dachem mansardowym, którego dolna cześć osłania utworzone w ten sposób II piętro na całej jego wysokości.
Obok pałacu znajduje się kamień z herbem ostatnich właścieli.
Pałac zmienił właściciela. Gmina Kobylnica sprzedała obiekt inwestorowi ze Słupska. Inwestor działający w branży hotelarsko-gastronomicznej wykonał gruntowny remont zarówno na zewnątrz jak i w środku. Budynek przeżywa drugą świetność.

Więcej na: kobylnica.pl

























Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2017
Ilość zdjęć: 24