Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

MANIÓW WIELKI

http://majkad.blogspot.com/2010/10/maniow-wielki.htmlPałac
w Maniowie Wielkim

Pałac w Maniowie Wielkim
Lokalizacja: (DWR) woj. dolnośląskie, pow. wrocławski, gmina Mietków

Bardzo mało jest informacji o ruinach pałacu położonego w Maniowie Wielkim. Obiekt budowany był prawdopodobnie od XVI do XVIII w. W 1893 r. został on gruntownie przebudowany.
Po II wojnie światowej pałac został zniszczony i w stanie ruiny pozostaje do chwili obecnej. Za ruinami znajduje się zaniedbany i zdziczały park, niestety, drzewa i krzewy zasłaniają mury co sprawia, że niewiele już można z pałacu zobaczyć.

Więcej na: residencenavigator.pl
































Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 35