Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ROGAWICA


Pałac
w Rogawicy

Pałac w Rogawicy
Lokalizacja: (GSL) woj. pomorskie, powiat słupski, gmina Słupsk

Klasycystyczna rezydencja w Rogawicy powstała staraniem rodziny Holz w 1889r. To dwukondygnacyjny, podpiwniczony pałac na planie litery L z nakrytą namiotowym dachem wieżą. Wokół znajdują się park krajobrazowy, staw i budynki folwarczne. Po II wojnie światowej budynek był siedzibą przedszkola i klubu wiejskiego; wyremontowany po pożarze z 2010 r. pełni funkcje mieszkalne.







Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2017
Ilość zdjęć: 8