Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

DOBROCIN (pow. dzierżoniowski)

Pałac
w Dobrocinie (pow. dzierżoniowski)

Pałac w Dobrocinie
Lokalizacja: (DDZ) woj. dolnośląskie, pow. dzierżoniowski, gmina Dzierżoniów

Pałac jest budowlą dwu i trzykondygnacyjną, krytą dachem czterospadowym, zbudowaną na planie nieregularnym z otwartym dziedzińcem. W południowym narożniku obiektu mieści się okrągła wieża o wysokości elewacji, lecz zakończona wysokim, stożkowatym dachem. Nad wejściem od strony fasady frontowej znajduje się balkon z kamienną balustradą.
Dookoła pałacu rozpościera się piękny park, a od strony południowo - wschodniej znajduje się staw z wyspą, na której rośnie przepiękna wierzba płacząca.

Więcej opisu na: dolnyslask.org


































Ciekawy element folwarcznego budynku

  
Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 44