Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

DOMANICE

http://majkad.blogspot.com/2010/10/domanice.htmlPałac
w Domanicach

Pałac w Domanicach
Lokalizacja: (DWR) woj. dolnośląskie, pow. wrocławski, gmina Mietków

Pałac z XVIII-XX w. jest po licznych przebudowach, ostatnia w 1821 r. w stylu klasycystycznym; pałac stanowi czworoboczny budynek z wieżą; prawdopodobnie w swoich murach kryje fragmenty starszych, XVI- i XVII-wiecznych założeń. Po II wojnie światowej pałac przeszedł w zarząd państwowy PRL; wykorzystywany jako Dom Związku Artystów Scen Polskich, ale jego odbudowa po wieloletnich zaniedbaniach postępuje powoli, aktualnie sprzedany. W skład zepołu pałacowego wchodzi duży park wokół pałacu, w parku m.in. fontanna. 

Więcej opisu na: wikipedia.pl














































Umieszczone zdjęcia wykonano: wrzesień 2015
Ilość zdjęć: 47