Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

RZĄŚNIK

http://majkad.blogspot.com/2010/10/rzasnik.htmlPałac
w Rząśniku

Pałac w Rząśniku
Lokalizacja: (DZL) woj. dolnośląskie, pow. złotoryjski, gmina Świerzawa

Pałac zbudowany w okresie od 1734 roku do końca XVIII w. wg planów Martina Frantza dla Johanna Bernarda Holtzhausena. Restaurowany w XIX w. oraz w 1900 roku. - Od 1785 roku należał do hrabiego von Robla, potem od 1830 roku do Johanna Gottlieba Mullera. Przed wojną do Voglerów.
Budynek późnobarokowy, wzniesiony na planie prostokąta z trzema niewielkimi ryzalitami od strony zachodniej i bocznymi skrzydłami od wschodu, trzykondygnacyjny, podpiwniczony. Nakryty dachami mansardowymi z lukarnami, pokryty czerwoną dachówką. - Obecnie popada w ruinę.

Więcej na: polskiezabytki.pl











Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2015
Ilość zdjęć: 10