Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ZAJĄCZKOWO

Pałac
w Zajączkowie

Pałac w Zajączkowie
Lokalizacja: (GSL) woj. pomorskie, pow. słupski, gmina Kobylnica

Pałac w Zajączkowie (niem. Sanskow) został wybudowany w 1835 roku z inicjatywy rodziny Schmidtów. W pierwszym ćwierćwieczu XX wieku dobudowano aneks oraz wyposażono salon. Od 1957 r. majątek należał do Państwowego Gospodarstwa Rolnego Zajączkowo. Natomiast w latach 70. do PGR Kończewo. Kolejno na początku lat 80. do PGR Kwakowo. W 1992 r. obiekt przejęła Agencja Własności Rolnej Skarbu Państwa. Później dzierżawiony był przez przedsiębiorstwo rolno-handlowe z Zajączkowa. Obecnie obiekt znajduje się w rękach prywatnych i nie jest on dostępny dla zwiedzających.

Źródło: pomorskie.dipp.info.pl






Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2017
Ilość zdjęć: 4