Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WŁOCŁAWEK 6

http://majkad.blogspot.com/2010/10/wocawek-6.htmlPałac
Steinhagena
we Włocławku

Pałacyk Steinhagena we Włocławku
Lokalizacja: (CW) woj. kujawsko-pomorskie, pow. miasto na pr. powiatu, gmina  -

Pałacyk Feliksa Steinhagena właściciela włocławskiej Celulozy. Obecnie w odrestaurowanym pałacyku przy ulicy Bechiego 2 mieści się delegatura Urzędu Marszałkowskiego - Regionalne Centrum Inicjatyw Europejskich.
Feliks Aleksander Steinhagen [1904 – 1939 ] - inżynier, przemysłowiec, współwłaściciel i dyrektor włocławskich fabryk celulozy i papieru, podporucznik rezerwy Wojska Polskiego, oficer 14 Pułku Piechoty, uczestnik kampanii wrześniowej 1939 r., ciężko ranny w bitwie nad Bzurą 16 września, zmarł we własnym domu przy ulicy Bechiego 12 października 1939 r.

Źródło: knh.wwi.pl
















Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2016
Ilość zdjęć: 16