Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WILKÓW

http://majkad.blogspot.com/2010/10/wilkow.html
Pałac
w Wilkowie

Pałac w Wilkowie
Lokalizacja: (DSW) woj. dolnośląskie, pow. świdnicki, gmina Świdnica

Pałac w Wilkowie wybudowano w około 1870 r.
Budynek jest dwukondygnacyjną budowlą wzniesioną na planie prostokąta, z wieżą i nakrytą czterospadowym dachem. Obiekt jest częścią zespołu pałacowego, w skład którego wchodzi jeszcze park krajobrazowy oraz dziedziniec folwarczny z zabudową i ogrodzenie.
Pałac w XIX w. został gruntownie przebudowany z polecenia rodziny von Lieres.
Obecnie budynek pełni funkcję budynku mieszkalnego i ze względu na jego stan techniczny jest tylko częściowo zamieszkały. Dookoła znajdują się zabudowania gospodarcze.
































folwark



Umieszczone zdjęcia wykonano: październik 2016
Ilość zdjęć: 45