Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

JAGIELNICA

Pałac w Jagielnicy 
Lokalizacja: (DST) woj. dolnośląskie, pow. strzeliński, gmina Przeworno

Neobarokowy pałac pochodzący z 1845 r, przebudowany i powiększony o część zachodnią w latach 1910-20. Obiekt murowany, na planie prostokąta z owalnym ryzalitem od strony ogrodu, z dobudówką od strony zachodniej. Dwutraktowy, nakryty dachem czterospadowym z lukarnami. Wejście główne zaznaczone kolumnowym portykiem z tarasem na górze. Do obiektu przylega częściowo zachowany park z poł. XIX w.
Obecnie budynek mieszkalny.

Więcej na: dolnoslaskie.fotopolska.eu/































Zabudowania folwarczne






Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2014
Ilość zdjęć: 41