Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ZWANOWICE

Pałac
w Zwanowicach

Pałac w Zwanowicach
Lokalizacja: woj. opolskie, pow. brzeski, gmina Skarbimierz

Pałac zbudowano w końcu XVIII w. w stylu późnobarokowy. W XIX w. został powiększony przybudówkami przy elewacji tylnej . Odnowiony w 1959 roku. Do pałacu przylega Folwark. Budynki gospodarcze wzniesione w 1825.
Pałac po przebudowach ma zmieniony układ wnętrz. Przed 2007 rokiem pałac popadał w riunę. Potem przeszedł w prywatne ręce gdzie inwestor rozpoczął kapitalny remont pałacu. Dziś budowla jest po ukończonym remoncie. Prezentuje się wspaniale, jak to widać poniżej. Ale niestety, tak widać z daleka. Bliżej podejść do pałacu nie ma możliwości, nie mówiąc o wnętrzach, z powodu szczelnego ogrodzenia. Może komuś się uda...









 








Umieszczone zdjęcia wykonano: maj 2012
Ilość zdjęć: 17