Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ŚRODA ŚLĄSKA - PAŁAC

http://majkad.blogspot.com/2010/10/sroda-slaska-paac.htmlPałac
w Środzie Śląskiej

Pałac w Środzie Śląskiej
Lokalizacja: (DSR) woj. dolnośląskie, pow. średzki, gmina Środa Śląska

Pałac w Środzie Śląskiej stoi przy ul. Leśnej 1. Budowla z 1870 r. jednopiętrowy, murowany, tynkowany. Wejście główne w ryzalicie wschodnie przez taras z bocznymi schodami z dwu tron otoczony kamienną barierą. Pałac położony jest na niewielkim wzgórzu, u którego podnóża płynie Średzka Woda. Aktualnie obiekt nie jest użytkowany. Przekazany w zarząd Gminie Środa Śląska na wniosek Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.



















Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 17