Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

BURKATÓW

Pałac
w Burkatowie

Pałac w Burkatowie
Lokalizacja: (DSW) woj. dolnośląskie, pow. świdnicki, gmina Świdnica

Pałac, pierwotnie zamek wodny, wybudowany w 1895 roku znajduje się północnej części wsi, w otoczeniu parku. Pałac powstał w połowie XIX w. na miejscu starszego założenia które strawił pożar kilka lat wcześniej. W 1895 r. został gruntownie odrestaurowany i rozbudowany. Założenie powstało na planie nieregularnym, jest dwukondygnacjowe, kryte dachem czterospadowym. Od strony zewnętrznego dziedzińca, pomiędzy skrzydłami umieszczono półokrągłą wieżyczkę w której znajduje się klatka schodowa. Dookoła pałacu znajdują się XIX wieczne budynki gospodarcze.

Więcej opisu na: wikipedia.pl



















Folwark




Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2013
Ilość zdjęć: 26