Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

PŁAWNICA

http://majkad.blogspot.com/2010/10/bystrzyca-kodzka-pawnica.html
Pałac
Wallisów
w Pławnicy (nieistniejący)

Pałac-Dwór w Pławnicy
Lokalizacja: (DKL) woj. dolnośląsie, pow. kłodzki, gmina Bystrzyca Kłodzka

Budynek jest pozostałością po nieistiejącym zespole pałacowym Wallisów.
Oficyna dworska w Pławnicy to budowla murowana, otynkowana,  na planie kwadratu, dwukondygnacjowa, z dachem mansardowym,  lukarnamy. Fasada trzyosiowa, centralnie umieszczonegłówne wejście. Elewacje budynku z gzymsem wieńczącym i uszatymi obramowaniami otworów okiennych. W dwóch pomieszczeniach parteru zachowane sklepienia kolebkowe. Przy oficynie zabudowania gospodarcze. Teren wokół ogrodzony, budynek użytkowany, stanowiący własność prywatną, można zobaczyć tylko z zewnątrz.
















Umieszczone zdjęcia wykonano: październik 2016
Ilość zdjęć: 18