Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

ROŻNÓW 1

Pałac
Stadnickich (dwór)
w Rożnowie

Pałac Stadnickich (dwór) w Rożnowie
Lokalizacja: woj. małopolskie, pow. nowosądecki, gmina Gródek nad Dunajcem

W sąsiedztwie twierdzy w Rożnowie stoi klasycystyczny dwór Stadnickich (w niektórych źródłach zwany czasami jest pałacem) z początku XIX wieku z gankiem i kolumnami oraz ciekawymi malowidłami we wnętrzu. Niedostępnymi jednak, gdyż dwór do niedawna użytkowany jako ośrodek kolonijny – obecnie jest własnością prywatną.
Dwór otacza zabytkowy park z królującymi w nim dębami.

















Umieszczone zdjęcia wykonano: czerwiec 2012
Ilość zdjęć: 15