Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

FROMBORK 2

http://majkad.blogspot.com/2010/10/frombork-2.html
Pałac
Biskupi Nowy
we Fromborku

Nowy Pałac Biskupi we Fromborku
Lokalizacja: (NBR) woj. warmińsko-mazurskie, pow. braniewski, gmina Frombork

Nowy pałac biskupi we Fromborku – zabytkowy, neogotycki budynek wykonany z cegły, znajdujący się we Fromborku, przy ulicy Katedralnej 6.
Neogotycki budynek, wzniesiony w latach 1844-45 w miejscu dawnych kanonii. Pałac jest usytuowany w parku, w którym rosły kiedyś egzotyczne drzewa. Na parterze umieszczono kaplicę a na piętrze sale reprezentacyjne.
Pałac siedzibą biskupów przestał być po ostatniej wojnie, gdy przeniesiono ją do Olsztyna.
Obecnie mieści się tu plebania tutejszej parafii.

Źródło opisu: wikipedia.pl








Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec 2016
Ilość zdjęć: 7