Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

KRĄPIEL

http://majkad.blogspot.com/2010/10/krapiel.html
Pałac
w Krąpielu

Pałac w Krąpielu
Lokalizacja: (ZST) woj. zachodniopomorskie, pow. stargardzki, gmina Stargard

Pałac pochodzi z roku 1856, w stylu neorenesansowym, posiada dwie kondygnacje, jest w całości podpiwniczony oraz posiada nieużytkowe poddasze.
Jest to budynek zbudowany na rzucie prostokąta, od wschodniej strony ozdobiony półkolistym ryzalitem. Przy południowej elewacji znajduje się dobudówka, a od północy przylega cylindryczna trójkondygnacyjna baszta przykryta cebulastym hełmem.
W zespole znajdują się zachowane zabudowania gospodarcze m.in. obora, owczarnia, stodoła oraz gorzelnia. Zachował się też park dworski z XIX wieku.












Umieszczone zdjęcia wykonano: sierpień 2015
Ilość zdjęć: 10