Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WARSZAWA 09

Pałac Burbona w Warszawie
Lokalizacja: woj. mazowieckie, Warszawa, ul. Foksal 3-5

Budynek mieszczący się przy ul. Foksal 3-5, był zbudowany jako pałac Wołowskiego, znany też jako pałac Bourbona. Od 1922 do lat 30. pełnił funkcję siedzib dwóch poselstw - Stanów Zjednoczonych (1922-30.) i Norwegii (1930-1939).
Obecnie mieści się w nim Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich.









Umieszczone zdjęcia wykonano: maj 2012
Ilość zdjęć: 8