Witaj u MajkiD

Witam wszystkich odwiedzających i zapraszam do spacerku

po moim ZAMKOWO - PAŁACOWYM blogu fotograficznym

Niech Was nie zrazi ilość umieszczonych tu zdjęć, postanowiłam potraktować ten mój blog
jako fotograficzn
ą dokumentację odwiedzanych przeze mnie obiektów. W szczególności stronę moją polecam tym, którzy nie mogą na własne oczy zobaczyć tych zamków i pałaców.

Współtwórcą i administratorem tej strony jest mój mąż Daro.

WROCŁAW 01

Dawny
Pałac
Biskupi
we Wrocławiu

Dawny Pałac Biskupi we Wrocławiu
Lokalizacja: woj. dolnośląskie, Wrocław, ul. Katedralna 15

Pałac, z którego najstarsza część pochodzi z 2 ćw. XIII w., rozbudowywano do schyłku XVI w. łącząc krytym gankiem z katedrą. Po pożarze 1791 r. odbudowę zespołu pałacowego w stylu klasycystycznym przeprowadził K. G. Geissler. Zniszczony w 1945 r., został odbudowany, w uproszczonych formach, w latach 1954-1969.


























Umieszczone zdjęcia wykonano: lipiec, wrzesień 2013
Ilość zdjęć: 26